Single gay looks for a woman who dreams to have kids-Munich

by Singme      .      30. Nov 2020

Ich lebe und arbeite in München, schon 3 Jahre. Ich lerne Deutsch, weil ich es liebe, Deutschland zu leben.
    However, my German skill is still too basic, but it keeps improving.

I'm an Asian gay man, single. I really want to be a daddy. It would be great to find somebody in Munich or nearby since I would love to be a full-time daddy and to involve in everyday life. Also, I'm willing to relocate to be close and help to raise a kid/ kids.

If you are interesting, please kindly reply. We could chat and catch up to learn each other and details.
    Thank you.

2 Beiträge Antworten

Ich lebe und arbeite in München, schon 3 Jahre. Ich lerne Deutsch, weil ich es liebe, Deutschland zu leben.
    However, my German skill is still too basic, but it keeps improving.

I'm an Asian gay man, single. I really want to be a daddy. It would be great to find somebody in Munich or nearby since I would love to be a full-time daddy and to involve in everyday life. Also, I'm willing to relocate to be close and help to raise a kid/ kids.

If you are interesting, please kindly reply. We could chat and catch up to learn each other and details.
    Thank you.

Hi Singme,

I am not in Munich, but if you are up for it, let's exchange ideas!

Best wishes,
    Hanna

Hi Singme,
    Great to read your story.
    I would like to chat with you and see if we click. I don't live in Munich, but let's see what we can come up with?

Looking forward, best,
    Hanna

Zurück zu Regenbogenfamilie

Dank Co-Elternschaft Eltern werden

Die traditionelle Familie (zwei Elternteile, die gemeinsam ihre Kinder großziehen) ist nicht mehr das einzige Familienmodell in Deutschland und Europa. Immer mehr neue Eltern gestalten ihre Familie anders als frühere Generationen. Familien mit nur einem Elternteil, gleichgeschlechtliche und Patchwork-Familien sind integraler Bestandteil unserer Gesellschaft.
    Es ist heute möglich, Vater oder Mutter zu werden, ohne ein Paar zu sein. Von nun an können alleinstehende Männer und Frauen, die Vater oder Mutter werden wollen, sich zusammentun, um gemeinsam ihr Kind großzuziehen. Dies wird als Co-Elternschaft bezeichnet.

Samenspender oder Co-Elternschaft ?

KOSTENLOS ANMELDEN